Formularz ZapytaniowyKontakt

Winda samochodowa

Technika i Funkcjonalność

  • napęd bezpośredni wykorzystujący unikatową w świecie technologię
  • Prosta, sprawdzona i ultralekka konstrukcja
  • siłowniki teleskopowe typu EC/TCS ze 100-procentową synchronizacją mającą wpływ na pracę i trwałość dźwigu (niemożliwą do osiągnięcia przez inne rozwiązania),
  • wysoka trwałość i niezawodność z powodu małej liczby części dźwigu, niskie koszty konserwacji,
  • Podłoga i progi drzwi przystosowane do przewozu samochodów
  • prosta i ultralekka konstrukcja w porównaniu z innymi elektrycznymi i hydraulicznymi dźwigami samochodowymi,
  • rekordowo małe wymiary szybu dźwigu w stosunku do wymiarów kabiny,
  • wyjątkowo stabilne położenie kabiny podczas wjazdu pojazdów - nieosiągalne w przypadku zawieszenia kabiny na linach (dźwigi samochodowe hydrauliczne 2:1 i elektryczne),
  • standardowy zakres udźwigów od 3,0 do 3,5t i opcjonalny od 5 do 11t,
  • możliwość zwiększenia udźwigu przy niezmiennych wymiarach kabiny,
  • drzwi centralne umożliwiające szybki i bezpieczny wjazd pojazdu.

Bezpieczeństwo

  • Badanie Typu i zgodność z Dyrektywą Dźwigową 95/16/WE
  • Maszynownia dźwigu w oddzielnym pomieszczeniu zapewniająca bezpieczeństwo i wygodę podczas montażu i konserwacji
  • brak masywnych elementów (napędu i przeciwwagi) powyżej kabiny dźwigu,
  • brak lin, na który zawieszona jest kabina,
  • zjazd na najniższy przystanek i otwarcie drzwi w przypadku zaniku napięcia, bez konieczności stosowania drogich i zawodnych urządzeń UPS,

Ekologia

  • materiałooszczędna konstrukcja urządzenia, niski całkowity ciężar (nawet o 30-60% niższy w porównaniu z innymi elektrycznymi i hydraulicznymi dźwigami samochodowymi,
  • mała liczba części, z których zbudowany jest dźwig,
  • niskie zapotrzebowanie na części zamienne z powodu wysokiej trwałości i niezawodności,
  • lekka i materiałooszczędna konstrukcja szybu dzięki koncentracji sił na dnie szybu,
  • brak napędu z magnesami trwałymi, których produkcja jest wyjątkowo energochłonna, a utylizacja trudna i kosztowna,
  • niskie zużycie energii.

Elastyczność

  • Modułowa budowa spełniająca wymagania użytkownika względem udźwigu i wymiarów kabiny
  • Unikatowa konstrukcja siłowników i ramy umożliwiająca rekordowe zmniejszenie wymiarów szybu w stosunku do wymiarów kabiny
  • Dowolne położenie maszynowni względem szybu

Niskie koszty

  • Podzespoły zaprojektowane do szybkiego i łatwego montażu
  • Niskie koszty eksploatacji i konserwacji dzięki powszechnej znajomości standardów.
  • Niskie zużycie energii (jazda kabiny w dół z wyłączonym silnikiem)
  • Niskie koszty budowy szybu dla dźwigu: małe wymiary, lekka konstrukcja, koncentracja sił na dnie szybu

Zastosowanie

  • Budynki mieszkalne
  • Budynki biurowe
  • Garaże śródmiejskie
  • Salony samochodowe
Typ Udźwig (kg) Kabina Drzwi Szyb
CW (mm) CD (mm) CH (mm) DW (mm) DH (mm) Typ SW (mm) SD (mm)
VL35* 3500 2700 5600 2200 2400 2000 6C 3400 6340
VL30 3000 2400 5300 2200 2300 2000 6C 3300 6040

(*) – Dźwig zalecany
UWAGA: Wymiary inne niż zalecane oraz wymiary podszybia, nadszybia i wysokości podnoszenia - w uzgodnieniu z GMV

Winda samochodowa
Winda samochodowa
Winda samochodowa